M.I.S
- Tidak hantar data bulanan pada setiap bulan
- Tidak tahu bagaimana hendak hantar data jika line internet tidak boleh digunakan.
Cara lain:-
- Burn dalam cd
- Save dalam pen drive
- Data cawangan lewat di hantar ke bahagian MIS, lebih dari 10hb
- Tidak memaklumkan masalah yang cawangan hadapi dengan awal untuk penghantaran data
- Hantar senarai Invois sahaja tanpa Invois
- Maklumat di invois tidak sama dengan maklumat di sistem
- Maklumat Invois AWM tidak lengkap, tiada maklumat pembeli seperti No kad pengenalan dan nama penuh
- Tidak menghantar LAS
- Sila pastikan No cawangan yang betul pada invois penjualan.
- Masih ada lagi cawangan yang tidak mengasingkan invois AWAM.
Masalah-masalah ini sering berlaku pada sesetengah cawangan.Kenapa? Mengapa? Harap semua cawangan dapat ambil perhatian,dan justeru itu, kita dapat beri kerjasama sesama sendiri.
Semoga permasalahan ini takkan berlaku selepas ini.