Headlines...

Nurkilan dari Kuliah Perubatan JAWI 24 November

Suatu Pengajian perubatan yang disampaikan oleh Pengarah Urusan HPA Industries Sdn. Bhd. sendiri - Tuan Haji Ismail bin Haji Ahmad, Pengasas Perubatan JAWI. Pengisian ilmu yang amat baik disamping penerangan Info HPA terkini. Pada masa yang sama, suatu persembahan yang menarik daripada Artis...

Kuliah Perubatan JAWI yang disampaikan oleh Pengasas Perubatan JAWI juga merupakan Pengarah Urusan HPA Industries Sdn. Bhd. - Tuan Haji Ismail bin. Ahmad dalam kuliahnya telah membentangkan pengajian yang bertajuk 'Product Softgel'. Lima (5) produk utama yang diterangkan adalah Kapsul Vitamin E, Mega -3, Hasbatul Sauda, Gralic Oil dan Grapeseed Oil mengenai bahan, kegunaan, kelebihan dan khasiat product - product ini dalam kehidupan seharian.
Dalam kuliahnya juga, Pangarah Urusan turut menerangkan infomasi terkini seperti perkembangan syarikat Malaysia dan Indonesia, program yang telah berlangsung, produk luaran yang merbahaya danpPromosi -promosi HPA terkini.
Terima kasih juga kepada salah seorang Penasyid yang dikenali - Saudara Munif Hijjaz yang dapat meluangkan masa beliau untuk bersama - sama mengikuti pengajian ini. Suat persembahan nasyid yang menarik telah disampaikan.